• (Android/iOS) Goat Simulator чит-код збільшує витривалість

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Goat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Goat Simulator IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ чит-код збільшує витривалість ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Goat Simulator 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    будь ласка, розмістіть безкоштовні карти 4

    Goat Simulator Simulatie yaje

    Постійно говорить «підключення до ігор Google Play», і не дає мені грати. Виправте це.

    Гра класна

    Чому ви такі нагли впихнули стільки донату, а щоб перейти на іншу карту потрібно завжди дивитися рекламу!Ви дауни!Я видаляю гру!

    Все круто ! Але я не знаю, як назвати мову ігри на російському? Подскажите пожалуйста!!!

    Гавнооооооооо

    Довго завантажується в плеймаркеті

    Це хороша гра! але це продовжує мене виганяти..

    Досить хороша гра, але важко контролювати козла

    Гра не працює

    Зробіть безкоштовні карти та

    Дуже гарна гра, мені подобається і божевільна коза, але де ж коза-ангел?

    Класна гра. Але було би 5 зірок, як би інші карти не були платні. :(

    Ця гра в кози дивовижна

    Будь ласка, щоб карти відкритими

    Дійсно весела гра, дуже рекомендую її, вона настільки захоплююча і викликає звикання з моменту, коли я вперше її отримав, дуже рекомендую, я дуже рекомендую :)

    У цій грі дійсно збій, і я отримав помилку, через яку гра втратила всі кольори

    Коли я вперше відкрив його, він сказав, що я не підключений до сервера. Спробував ще раз, спрацювало. Але він взагалі не дозволяв мені нічого натискати і зачекав пару хвилин, поки він не впав/зупинився, щоб вийти та спробувати ще раз. Мене зустріло повідомлення про те, що я знову не підключений, але цього разу повторна спроба не спрацює (у мене був увімкнений Інтернет). Марна трата часу.

    Яка сука 3 роки скачування? Я постарів коли скачував

    Чому коли заходить і натискаєш на кнопки, то вони не працюють а після вилетає

    найгірша гра з усіх часів.

    Cooking Mama: Let's cook! Educaționale zzi

    Дивовижна гра, круті здібності та інші чудові речі!

    Ну норм

    Весела гра і теж смішна

    я ще не скачала но ставлю 4

    Займає багато місця і насправді не має сенсу чи цілі в грі. Ти просто бігаєш і не робиш багато чого, окрім того, як отримуєш інші етапи та нових тварин, коли ти їх отримав, немає сенсу

    Нам потрібно заплатити за карту, ми можемо отримати її для пробних баз, інакше ця гра хороша


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :